Try out blog spot.
Design, photography, media, advertising & more.
miercuri, 19 martie 2008
Rossignol - inapoi la Brushstroke
Fostul manufacturor de textile, preschimbat in manufacturor de echipament schi - achizitionat in 2005 de Quicksilver desi nu se vede ca ar fi fost vandut - a evoluat de la un "snowsport brand" devenind un "Mountain Lifestyle Brand". Schimbarea este intarita si prin actualul rebranding unde "R"-ul greu de memorat si monoton este inlocuit, intorcandu-se la originalul si mai energicul lor script. Noua solutie, intr-o singura culoare, este mai puternica din punct de vedere graphic. Din comunicatul lor:
Embracing the power and familiarity of the classic "R" (born in 1965), the new logo presents a strong, simple message: "This is made by Rossignol." We want to emphasize that Rossignol's products are made by people committed to perfection, and who have a deep understanding of the mountain lifestyle and environment. The "R" represents a unification of purpose, of direction and of reason.
Pe unul din logourile mai vechi de care reusim sa ne aducem aminte, care implica si un cocos in culorile Frantei, se poate observa provenienta acestui "R".
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu